دانش آموزان برتر
محمدحسين اسدي
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۹۶
سيداميرعباس حسيني
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۸۴
سهیل نوری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۸۲
مبین اكبری تختمشلو
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۷
امیرحسین كرمی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۶
مبین نظری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۶
امیرمهدی نصیری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۵
امیرحسام احمدی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۵
امیرحسین حقدوست
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۵
محمدرضا احمدی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۴
محمدامین تاریوردی زاده زنجانی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۷۱
امیرعطا رستمخانی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۶۹
سیدمحمدحسین موسوی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۶۸
امیرحسین جعفری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۶۵
ایلیا سهرابی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۶۴
ابوالفضل عباسی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۶۰
تایماز بهشتی فرد
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۸
امیرحسام امانلو
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۷
آبتین تاتی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۶
آرمان دولتی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۳
علی باژرنگ
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۳
پرهام باقری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۳
فربد خدرلو
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۲
علیرضا همتی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۱
اميرحسين باقري
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۵۰
محمدصدرا سپهری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۸
محمدرضا اوصالی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۷
محمدیاسین جعفری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۷
محمدحسین فرخ نیا
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۴
امیرمحمد نظری خوشكار
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۲
سعيد زينالي
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۲
محمدپارسا قلی زاده
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۴۱
اميرحسين عظيمي
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۹
محمدمتین صحرازاد
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۸
محمدصادق ابوالفضلی زنجانی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۸
آیدین تاتی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۶
سرمد طغرانگار
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۶
امیررضا غنی لو
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۲
پارسا رحیمی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۳۱
محمدصدرا خندان
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۸
سیدهادی موسوی قلعه جق
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۵
سیدمحمد صفوی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۵
محمدمهدی سودی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۵
اشكان امیری
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۱
پارسا اسمعیل پور
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۱
محمدعلي افشارچي
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۲۰
سینا بهمنی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۱۹
محمدحسام اوجاقلو
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۱۸
پوریا قاسمی
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۱۸
احسان شادمان
میانگین نمرات کلاسی ۱۹.۱۷
خبرها و اطلاعیه ها
با یاری خداوند متعال و همکاری همکاران محترم ( مدیریت بزرگوار، همکاران اجرایی گرامی و دبیران فرهیخته) و کمک دانش آموزان و اولیای عزیز ، واحد مشاوره آموزشگاه توانست در ارزیابی فعالیت های هفته مشاغل توانست با کسب 98 امتیاز،مقام اول این فعالیت را بین آموزشگاه های پسرانه متوسطه اول ناحیه 2 کسب نماید.
آموزش انجام آزمون های غربالگری و سلامت روان ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
آموزش انجام آزمون های غربالگری و سلامت روان - مخصوص دانش آموزان هفتم و هشتم
دوستان عزیز هفتم و هشتم. طبق این فیلم هرچه سریع تر به سامانه my.medu.ir مراجعه کرده و با یوزرنیم ( کدملی) و پسورد خودتون (سریال شناسنامه) وارد شده و آزمون های سلامت روان و غربالگری خودتون رو انجام بدید.
جلسه دوم آموزش خانواده - نشانه های سردی روابط بین زوجین - مختاری
https://uupload.ir/view/آموزش_خانواده۲_مختاری._نشانه_های_سردی_روابط_زوجین_r9ej.mp3/
توصیه هایی به والدین محترم جهت علاقه مند کردن دانش آموز به مطالعه و یادگیری
1 – در هر شرایطی سرزنش کردن فرزند را متوقف کنید.
2 – فرزند خود را با دیگر نوجوانان مقایسه نکنید. هر کسی دارای علایق و توانایی های متفاوتی است.
3 – از فرزندتان بخواهید برای شروع برای خود برنامه ای تدوید کند. برای تدوین برنامه به دانش آموز مشورت دهید.
4 – مراقب برنامه های حجیم باشید؛ حتی اگر خود فرزندتان این برنامه را تدوین کرده باشد چرا که انجام برنامه سنگین برای دانش آموزی که تاکنون با برنامه مطالعه نداشته غیرممکن خواهد بود و فقط باعث از بین رفتن انگیزه می شود.
5 – بعد از اجرای روزانه همین برنامه کوتاه به فرزندتان پاداش دهید. (بیشتر تشویق و تایید کلامی و دادن دلگرمی به دانش آموز)
6 – سعی کنید مطالعه فرزند را هدف گذاری کرده و از او امتحان بگیرید. ( مثلا بعد از مطالعه هر دو درس یا سه درس یا پنج درس یک امتحان)
7 – اگر به هر دلیلی نمره قابل قبولی در یکی از درس ها کسب نکرد او را شماتت نکنید و به او بگویید که با تلاش تو همه چیز قابل جبران است.
8 – نگاه همه یا هیچ را از ذهن خود و فرزند خود پاک کنید.مثال: انتظار نداشته باشید که در همه دروس نمره عالی و خوب بگیرد. اولویت شما ابتدا تلاش دانش آموز سوای نتیجه و بعد موفقیت نسبی دانش آموز باشد.
9 – به هیچ عنوان سیاه نمایی نکنید! حتی اگر نمرات دانش آموز قابل قبول هم نباشد مطمئن باشید با سیاه نمایی وضعیت بدتر می شود. در عوض نیمه پر لیوان را ببینید. نمرات پایین دانش آموز را به عنوان یک پیش آگهی و تجربه مطرح نمایید.
10 – مطالعه دانش آموز باید طبق برنامه باشد. روزانه مثلا از ساعت ..... تا ........
پیشنهاد می شود در زمان مطالعه دانش آموز خودتان هم بجای تماشای تلویزیون و صحبت کردن با همدیگر مطالعه نمایید.( مطالعه نه با موبایل و تبلت بلکه با کتاب باشد.)
11 –یادگیری از طریق موبایل و تبلت اتفاق نمی افتد. بنابراین کتاب و دفتر اصلی ترین منابع یادگیری اصلی هستند. (اشتغال کامل دانش آموز به موبایل به بهانه یادگیری مجازی دروس به معنای مطالعه دانش آموز نیست!)
12 – اگر می توانید از هر دو سه درسی که دانش آموز مطالعه می کند با اطلاع قبلی او امتحان بگیرید. این مساله بسیار مهم است چرا که دانش آموز سعی می کند دروس را به قصد یادگیری مطالعه کند.
13 – در برنامه روزانه دانش آموز به غیر از مطالعه حتما تفریح، ورزش، صحبت با افراد خانواده و دوستان و سایر مسائل هم وجود داشته باشد.
14 – نکته بسیار مهم اینکه : استعداد و علاقه دانش آموز خود را دریابید!
برای این منظور حتما با مشاور دبیرستان ارتباط داشته باشید تا مشاور دبیرستان با استفاده از آزمون وضعیت دانش آموز را بررسی کرده و در ارتباط با رشته تحصیلی آینده و دروسی که بیشتر باید وقت گذاشته شود با شما صحبت نماید.
حمیدرضا مختاری – مشاور دبیرستان شاهد رستمخانی زنجان
@HamidrezaMokhtariPSY
سایت های مفید